04.06.2025
Цікаві та корисні онлайн заходи Екоцентру
На останньому тижні навчального року співробітники Центру екологічної інформації Гончарівки провели два ...
28.05.2025
Який вигляд зараз має колишнє Каховське водосховище?
Кілька днів назад співробітникам Центру екологічної інформації Гончарівки відкрилася унікальна нагода ...
16.05.2025
Збитки від війни, заподіяні природним ресурсам Херсонщини
Мабуть Центру екологічної інформації Гончарівки потрібно вже відкривати окрему рубрику «збитки ...
На останньому тижні навчального року співробітники Центру екологічної інформації Гончарівки провели два онлайн заходи для учнів Нововоронцовського ліцею. З учнями 7-ого класу ми обговорювали, що таке «екологічний» спосіб життя та як почати правильно сортувати сміття. А для випускників 8-ого обрали більш складну тему – збитки, завдані довкіллю Херсонщини від війни.
Обидві теми дуже актуальні оскільки діти живуть (або довгий час жили) у селищі Нововоронцовка, це мальовнича зелена місцина, яка знаходиться на півночі Херсонщини, і з одного боку межувала з водосховищем Каховської ГЕС. Багато хто з них були свідками затоплення частини їх селища після підриву окупантами дамби гідро-електростанції. Їм було цікаво послухати теоретичну частину, оскільки на практиці вони все бачили самі. Під час заходу діти жваво задавали питання щодо наслідків від бойових дій для природи і ділилися власними думками про те, як можна як запобігти ще більшим втратам. Окрім фактів про підрив дамби Каховської ГЕС та наслідків цього теракту ми також розповідали учням про шкоду від бойових дій, якої щодня зазнають численні національні природні парки Херсонщини та біосферний заповідник «Асканія-Нова».
Більш молодші розповідали про власні «екологічні» звички – виявляється у родинах деяких діток заведено компостувати органічні відходи. Це й не дивно, адже в умовах села це робити значно легше ніж у місті. Між іншим компостування органіки це перший крок до правильного сортування сміття і життя у нуль відходів.
Ми домовилися співпрацювати з Нововронцовським ліцеєм і у наступному навчальному році і надалі розповідати учням про природу рідного краю та популяризувати дбайливе ставлення до неї.